Klachtenprocedure
Bij Pro-Logopedie doen we ons uiterste best om jou zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. We horen dit graag, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Bespreek je klacht eerst met je logopedist
Heb je een klacht over het logopedisch onderzoek of de behandeling? Bespreek dit dan eerst met je behandelend logopedist. Vaak is een gesprek al voldoende om eventuele zorgen weg te nemen of samen tot een oplossing te komen.
Liever bij iemand anders?
Vind je het lastig om je klacht met je logopedist te bespreken, of komen jullie er samen niet uit? Dan kun je contact opnemen met de praktijkhouders:
Marieke Leanza-Hendriks en Manon Arentsen
Klachtenloket Paramedici
Als het gesprek binnen de praktijk geen oplossing biedt, kun je terecht bij het Klachtenloket Paramedici. Dit is een onafhankelijk loket waar je je klacht kunt indienen:
www.kwaliteitsregisterparamedici.nl/klp
Wettelijke regeling
Het recht om een klacht in te dienen is vastgelegd in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Pro-Logopedie volgt de klachtenregeling van de Nederlandse Vereniging voor Logopedie en Foniatrie (NVLF).
Contact
Heb je een klacht of wil je iets bespreken? Neem gerust contact met ons op:
📧 praktijk@prologopedie.nl
📞 06 41375895
